Zwroty I Reklamacje

W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami przez formularz na stronie lub bezpośrednio na nasz adres mailowy karuso.kontakt@gmail.com , prześlemy Ci formularz zwrotu/reklamacji lub pobierz poniżej:

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Na zwrot masz ustawowo 14 dni. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu.

3. Odesłanie produktu
Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w oryginalnym opakowaniu/pudełku. Przy zwrocie towar musi być nieużywany.

Adres do zwrotu:

KARUSO Aleksandra Karpińska

ul. Juliana Fałata 15A/11

87-100 Toruń

Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem!

4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, pieniądze zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania paczki.

Dane firmy:

ALEKSANDRA KARPIŃSKA

ul. Juliana Fałata 15A/11

87-100 Toruń


NIP: 8911634877


Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl